2015/04/01

الأربعاء, أبريل 01, 2015
2

نجوي
نجوي فتاه لهلوبه جسمها حلو ويعجب الرجالة اوي ،
في بداية حكايتها كانت بتشتغل في محل ملابس للرجال ومع غلاسة بعض الرجال كانت عايزا تسيب شغلها بس زي ما كان فيه رجالة غلسة كان فيه رجالة زوق وادب واحترام ... اكمل القراءة 


 في رجالة قابلتهم دمهم خفيف وعجبوها اوي لكن علشان فقيرة ما كانتش تحلم انها تتجوز حد من اللي بيعجبوها ، ومع مرور الأيام لاحظ تامر نقطة الضعف دي في نجوي ولعب عليها جامد كان كل يوم يجي بعربية يتفرج علي ملابس وهدوم وقالها اني المحل دا ارتبط بيه ارتباط وثيق جدا وكان بيثبتها بنظرات عينه اللامعه ... وعزمها في مرة علي الغدا قالت في نفسها طاقة القدر اتفتحتلي النهاردة ونجحت اني اوقعوا في شباكي ....!!! اكمل القصه الواقعية .؟

ومرة علي مرة "وطبعا كان مفهمها انوا من عيلة كبيرة " قالها تعالي شوفي ماما نفسها تسلم عليكي وتتعرف بيكي .. راحت معاه وكان هو واصحابه مستنيها واتفاجئت بيهم طبعا ودا من هنا ودا من هناك راحت البت في دوكه وسلمت نفسها بس طلبت 1000 جنيه علشان محتاجة فلوس فعلي طول ادهملها وطلبوها مرات كتير بعد كدا ..
واستقلت بنفسها ولقيت مكسب كتير اووي خصوصا وجسمها زي ما قلت من النوع الناري الذي لا يقاوم أبدا ... وعملت تسعيرة لنفسها ب 2000 جنيه للساعة الواحدة ومش لاي حد طبعا لرجال الاعمال ....
وعندما وردت معلومات لدى رجال مباحث الآداب تفيد بقيام فتاة بممارسة أعمال الرذيلة، تم تشكيل فريق بحث وتحرى من صحة المعلومات تبين من صحتها، بقيام نجوى. ك 25 سنة بممارسة أعمال الرذيلة مقابل 2000 جنيه في الساعة بإحدى الفنادق بالزمالك.
بتقنين الإجراءات القانونية تمكن ضباط الإدارة من القبض عليها متلبسة أثناء ممارستها أعمال الرذيلة، وبمواجهتها اعترفت بممارسة الرذيلة مقابل 2000 جنيه في الساعة.
تحرر محضر بالواقعة وتولت النيابة العامة التحقيق.

2 التعليقات:

المواضيع المثيرة هذا الأسبوع